Коментарі – відповіді надано старшим державним інспектором Сокальської ДПІ Ілоною Міщук
Яким чином СГ при використанні програмного забезпечення ПРРО від ДПС може сформувати дані про проведені розрахункові операції та Z-звіти за певний період (місяць)?
Сформувати дані про проведені розрахункові операції та Z-звіти за певний період (місяць) можливо у приватній частині Електронного кабінету у режимі «Зведені звіти» меню «Дані РРО». Пошук інформації здійснюється за фіскальним номером РРО/ПРРО із зазначенням періоду формування звіту (в межах одного місяця).
Яким чином СГ може роздрукувати розрахунковий документ (чек) в ПРРО (Аndroid та Windows)?
Зареєстрований розрахунковий документ (чек) можна роздрукувати, якщо до пристрою, де встановлено ПРРО від ДПС, підключений та налаштований принтер.
Для того, щоб роздрукувати розрахунковий документ (чек) на пристрої з операційною системою Windows, після його формування ПРРО та реєстрації фіскальним сервером ДПС, достатньо натиснути кнопку «Роздрукувати». Також друк розрахункового документа (чека) можливо здійснити у розділі «Журнал операцій», якщо направити обраний чек на друк.
Для того, щоб роздрукувати розрахунковий документ (чек) на пристрої з операційною системою Аndroid, необхідно відкрити друковану форму зареєстрованого фіскального чека, натиснути кнопку «Поділитися», після чого обрати іконку принтера та роздрукувати.
Які дії СГ, якщо при перевірці фіскального чека ПРРО, наявного на вебпорталі ДПС в Реєстрі «Пошук фіскального чеку», з’являється повідомлення «Помилка перевірки підпису»?
Інформація про фіскальний чек з’являється на вебпорталі ДПС в Реєстрі «Пошук фіскального чеку» у разі:
фіскалізації чека у режимі онлайн – після отримання на пристрій підтвердження його фіскалізації на фіскальному сервері ДПС;
фіскалізації чека у режимі офлайн – після отримання від пристрою пакету даних про чеки сформовані в режимі офлайн (після відновлення зв’язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та фіскальним сервером ДПС).
Якщо при перевірці фіскального чеку з’являється повідомлення «Помилка перевірки підпису», то для перевірки та з’ясування причин виникнення помилки суб’єкту господарювання необхідно зробити скріншот фіскального чека з Елекронного кабінету (режиму пошуку фіскального чека) та надіслати його з інформацією про помилку до ДПС на електронну пошту prro@tax.gov.ua.
За матеріалами Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу ДПС України.