БЕЛЗЬКА МIСЬКА РАДА

Львiвської областi

ІХ чергова сесiя VІІІ скликання

                                                   Р I Ш Е Н Н Я   

                  

Від 15 вересня  2021року

  м. Белз

№ 266

 

 

Про затвердження положення про Сектор цивільного

захисту, військового обліку та охорони праці

Белзької міської ради Львівської області

 

Відповідно до ч. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Белзька міська рада-

Вирішила:

 

  1. Затвердити Положення про Сектор цивільного захисту, військового обліку та охорони праці Белзької міської ради Львівської області (Додаток №1).

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, законності, соціального захисту та медицини.

 

 

Мiський голова                                                             О.А. Береза

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №1

До рішення сесії

 Белзької міської ради

№ 266 від 15.09.2021р.

ПОЛОЖЕННЯ

про Сектор цивільного захисту, військового обліку та охорони праці

Белзької міської ради Львівської області     

  1.              Загальні положення:

1.1. Сектор цивільного захисту, військового обліку та охорони праці  Белзької міської ради Львівської області (далі Сектор) є структурним підрозділом виконавчого комітету Белзької міської ради  і забезпечує виконання покладених на цей Сектор завдань.

2). Сектор є підзвітним  і підконтрольним Белзькій міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, голові та першому заступнику міського голови.

3). Сектор у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами МВС України з питань цивільного захисту, ДСНС України, рішеннями ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями голови міської ради, а також цим Положенням.

  1. Основними завданнями Сектору є:

1) забезпечення підготовки, скликання та проведення засідань, а також контролю за виконанням рішень комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, здійснення функцій робочого органу такої комісії;

3)  забезпечення готовності сил цивільного захисту сектору до дій за призначенням;

4)  розроблення та подання на затвердження планів діяльності сектору, інших планів з питань цивільного захисту, здійснення контролю за їх виконанням;

5) розроблення проектів місцевих програм у сфері цивільного захисту, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, зменшення можливих втрат, надання цих програм в установленому порядку на затвердження, забезпечення моніторингу їх реалізації;

6) організація та проведення моніторингу надзвичайних ситуацій, прогнозування імовірності їх виникнення, визначення: зон можливого хімічного та радіаційного зараження; територій, які затоплюються при весняних паводках чи зливах. Надання результатів такого прогнозування суб’єктам господарювання, які розташовані в цих зонах, для створення ними планів реагування на зазначені надзвичайні ситуації; 

7) забезпечення створення і належного функціонування місцевих систем оповіщення і інформування населення про загрозу виникнення та виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі;

8) підготовка пропозицій щодо утворення комунальних аварійно-рятувальних служб, здійснення контролю за їх готовністю до дій за призначенням;

9) здійснення методичного керівництва щодо утворення та функціонування  територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту, територіальних формувань цивільного захисту, здійснення моніторингу за їх готовністю за призначенням;

10) надання методичної допомоги органам з евакуації щодо організації проведення евакуації та підготовки районів для розміщення евакуйованого населення і його життєзабезпечення, а також зберігання матеріальних і культурних цінностей;

11)  організація навчання з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки посадових осіб органу місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, здійснення підготовки населення  до дій у надзвичайних ситуаціях;

12) організація підготовки сил цивільного захисту секору до дій за призначенням;

13) здійснення контролю за проведенням практичної підготовки у суб’єктах господарювання шляхом узагальнення звітів про проведення спеціальних об’єктових навчань (тренувань) з питань цивільного захисту;

14) здійснення заходів радіаційного, хімічного, медичного захисту населення та інженерного захисту територій;

15) підготовка пропозицій щодо віднесення суб’єктів господарювання, що належать до сфери управління ради, до категорій з цивільного захисту та надання їх переліку на затвердження в установленому порядку;

16)  визначає потреби та організацію завчасного накопичення, збереження і підтримання у постійній готовності засобів індивідуального захисту для населення і сил цивільного захисту, які проживають у прогнозованих зонах хімічного зараження і зонах спостереження радіаційно-небезпечних об’єктів І і ІІ категорії, а також приладів радіаційної і хімічної розвідки та дозиметричного контролю для формувань цивільного захисту;

17) організація та здійснення заходів з питань створення, збереження і використання місцевих матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;  

18) організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту;

19)  визначення потреби фонду захисних споруд цивільного захисту, планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення;

20)  підготовка рішень про подальше використання захисних споруд цивільного захисту державної та комунальної власності;

21)  організація обліку захисних споруд цивільного захисту;

22)  організація проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту, виключення їх, за погодженням із ДСНС України, з фонду таких споруд;

23)  надання на запити замовників вихідних даних та вимог до завдань на розробку розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту у складі містобудівної документації та участь у підготовці вихідних даних для розробки розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту у проектній документації;

24)  підтримання у готовності захищеного пункту управління, забезпечення його засобами  управління та системою життєзабезпечення у цілодобовому режимі;

25) у режимі підвищеної готовності:

        забезпечує  організацію оповіщення осіб органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування їх про дії у можливій зоні надзвичайної ситуації;

 формує оперативні групи для виявлення причин погіршення обстановки та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;

здійснює підготовку розпорядчих документів, спрямованих на посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною обстановкою, ситуацією на об’єктах підвищеної небезпеки та на прилеглих до них територіях, здійснює постійне прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх рівнів;

організовує функціонування постів радіаційного і хімічного спостереження та розрахунково-аналітичної групи для здійснення спостереження за радіаційною і хімічною обстановкою на території громади;

уточнює плани реагування на надзвичайні ситуації, організовує здійснення заходів із запобігання надзвичайним ситуаціям;

організовує заходи із приведення у готовність сил цивільного захисту сектору, готує пропозиції щодо залучення додаткових сил і засобів у разі потреби;

26) у режимі надзвичайної ситуації:

забезпечує організацію оповіщення осіб органу управління та сил цивільного захисту сектору про виникнення надзвичайної ситуації;

здійснює підготовку проектів розпорядчих документів про переведення сектору в режим надзвичайної ситуації, про призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня та спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня, у разі прийняття рішення про її утворення;

виконує обов’язки начальника штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого рівня (у разі призначення);

27) у режимі надзвичайного стану виконує завдання, визначені Указом Президента України про встановлення правового режиму надзвичайного стану.

28) Сектор взаємодіє з підрозділом територіального органу ДСНС України, іншими структурними підрозділами  ради, суб’єктами господарювання та іншими суб’єктами забезпечення цивільного захисту.

  1. Права Сектору:

1)Одержання в установленому  порядку інформації, документів і матеріалів від інших структурних підрозділів міської ради, суб’єктів господарювання незалежно від форми власності;

2)Користування інформаційними базами даних державних органів, державною системою урядового зв’язку та іншими технічними засобами;

3)Залучення до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань фахівців (за погодженням з їх керівниками).

                    

  1. З питань ведення військового обліку:

1) Займається повним охопленням ведення військового обліку військовозобов’язаних, офіцерів запасу, призовників, які проживають на території Белзької ТГ;

2) Взяття на військовий облік громадян, які прибули на нове місце проживання до адміністративно-територіальних одиниць Белзької ТГ;                    

3) Зняття з військового обліку громадян після їх вибуття в іншу місцевість адміністративно-територіальну одиницю) до нового місця проживання;           

 4) Виявлення призовників і військовозобов’язаних, які проживають на території Белзької ТГ і не перебувають на військовому обліку  та направлення до ТЦК та СП;                                                                                        

5) Оповіщення на вимогу ТЦК та СП призовників і військовозобов’язаних  про їх виклик до ТЦК та СП і забезпечення їх своєчасне прибуття;                           

 6) Постійну взаємодію з ТЦК та СП, щодо строків та способів звірення даних  карток  первинного обліку призовників  і  військовозобов’язаних  з обліковими даними ТЦК та СП внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників і військовозобов’язаних;                                                                       

7) У п’ятиденний строк  із дня подання відповідних документів внесення до карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних змін щодо їх сімейного стану, місця проживання, освіти, місця роботи і посади та надсилання щомісяця до 5 числа до ТЦК та СП і повідомлення про зміну облікових даних;  

8) Звіряння не рідше одного разу на рік облікових даних карток  первинного обліку призовників і військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку, з їх обліковими даними , що містяться в особових картках призовників і військовозобов’язаних підприємств, установ, організацій, в яких вони працюють (навчаються), що перебувають на території Белзької громади, а також із  будинковими книгами (даними реєстраційного обліку), іншими документами з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб, а також з фактичним проживанням (перебуванням) призовників і військовозобов’язаних шляхом подвірного обходу;                                                                                                      

9) Звірення даних карток первинного обліку призовників, які перебувають у військовому обліку в органах місцевого самоврядування, з обліковими даними ТЦК та СП (після приписки громадян до призовних дільниць і перед призовом їх в строкову військову службу, а також в інші строки, визначені ТЦК та СП).

10) Складання і подання щороку до 1 грудня до ТЦК та СП списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць;                                                 

 11) Приймання під розписку від призовників і військовозобов’язаних її військово-облікових документів для подання до ТЦК та СП для звірення картками первинного обліку;                                                                                    

12)  Постійний контроль за виконанням громадянами, посадовими особами підприємств , установ та організацій, які перебувають на території Белзької ТГ, встановлених правил військового обліку та проведенням відповідної роз’яснювальної роботи;                                                                                          

13) Інформування ТЦК та СП про всіх громадян, посадових осіб підприємств, установ та організацій та власників будинків, які порушують правила військового обліку, для притягнення винних до відповідальності згідно із законом;                                                                                                                       14) Повідомлення щомісяця до 5 числа  ТЦК та СП про реєстрацію, ліквідацію підприємств, установ та організацій, які перебувають на території міської ради;   15) Ведення та зберігання журналу обліку результату перевірок стану військового обліку призовників і військовозобов’язаних та звіряння облікових даних з даними ТЦК та СП.

      

  1. Функції охорони праці:

 1) Розроблення комплексних заходів для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці, планів, програм поліпшення умов праці, запобігання виробничому травматизму, професійним захворюванням, надання організаційно-методичної допомоги у виконанні запланованих заходів;

2) Підготовка проектів розпоряджень міського голови з питань охорони праці;

3) Проведення  перевірок дотримання працівниками вимог нормативно-правових актів з охорони праці;

 4) Складання звітності з охорони праці за встановленими формами (у разі необхідності);

5) Проведення з працівниками виконавчих органів ради вступного інструктажу з питань праці;

6) Ведення обліку та проведення аналізу причин виробничого травматизму, професійних захворювань, аварій, заподіяної ними шкоди;

7) Забезпечення належного оформлення і зберігання документації з питань охорони праці, а також своєчасної передачі її до архіву для тривалого зберігання згідно з установленим порядком;

8) Складання за участю керівників  Белзької міської  ради  переліків професій, посад і видів робіт, на які повинні бути розроблені інструкції з охорони праці, надання методичної допомоги під час їх розроблення;

9) Інформування працівників про основні вимоги законів, інших нормативно-правових актів та актів з охорони праці, що діють у раді.

 

                                                           

 

Номер рішення 266
Дата прийняття рішення 2021-09-15
Чинність Чинне
Галузь Інші питання
Скликання 8
Номер сесії 9
Поширити: