УКРАЇНА БЕЛЗЬКА МІСЬКА РАДА Львівської області ХІІ чергова сесія VІII скликання
РІШЕННЯ Від 29 жовтня 2021року м.Белз № 366
|
||
Про затвердження положень про відділи виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області |
|
|
Заслухавши міського голову Березу О.А.,враховуючи висновки комісії з питань регламенту, законності, соціального захисту та медицини, керуючись п. 3 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Белзька міська рада Львівської області,-
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Положення про відділ забезпечення роботи ради виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області, що додається.
- Затвердити Положення про відділ житлово-комунального господарства, капітального будівництва та інвестицій виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області, що додається.
- Затвердити Положення про відділ архітектури, містобудування, охорони навколишнього природного середовища та земельних відносин виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області, що додається.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань регламенту, законності, соціального захисту та медицини.
Міський голова Оксана БЕРЕЗА
Затверджено рішенням
Белзької міської ради
Львівської області
№ 366 від 29.10. 2021 року
Міський голова
_________________
Оксана БЕРЕЗА
Положення
про відділ забезпечення роботи ради
виконавчого комітету Белзької міської ради
Львівської області
1.Основні положення
- Відділ забезпечення роботи ради виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області (надалі- відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області.
- Відділ забезпечення роботи ради підзвітний міському голові, першому заступнику мiського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконавчого комітету.
- У своїй діяльності відділ забезпечення роботи ради керується Конституцією України, міжнародними договорами та правовими актами, ратифікованими Верховною Радою України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Регламентом Белзької міської ради, рішеннями міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням і іншими нормативними актами.
2.Основні завдання відділу забезпечення роботи ради
- Для досягнення мети своєї діяльності відділ вирішує наступні основні завдання:
- Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів Белзької міської ради, її виконавчих органів, міського голови працівниками цих органів під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків.
- Ведення бухгалтерського облiку фiнансово-господарської дiяльностi виконавчого комітету Белзької міської ради та складення звiтностi;
- Здійснення інших повноважень, покладених на відділ забезпечення роботи ради відповідно до чинного законодавства.
- При здійсненні повноважень відділ зобов’язаний:
- Забезпечити виконання вимог чинного законодавства України щодо конфіденційності інформації відносно особи.
- Не допускати в своїй діяльності порушення вимог антикорупційного законодавства.
3. Функції відділу забезпечення роботи ради відповідно до завдань та повноважень
- Відповідно до покладених на нього завдань відділ реалізує наступні функції:
- Організовує забезпечення реалізації правової політики у Белзькій міській раді;
- Готує та розглядає проекти актів міської ради, її виконавчого комітету та міського голови, господарських договорів (контрактів), які надійшли для погодження, з питань, що належать до їх компетенції, готує письмові висновки чи зауваження до них;
- Координує роботу і бере участь у підготовці нормативних актів Белзької міської ради та її виконавчих органів та міського голови;
- Перевіряє на відповідність законодавству проекти рішень Белзької міської ради та її виконавчих органів, розпоряджень міського голови та візує їх за наявності погодження цих проектів керівниками відділів, управлінь;
- Надає консультації з правових питань.
- Веде бухгалтерський облiк вiдповiдно до нацiональних положень (стандартiв) бухгалтерського облiку, а також iнших нормативно-правових актiв щодо ведення бухгалтерського облiку, в тому числi з використанням унiфiкованої автоматизованої системи бухгалтерського облiку та звiтностi;
- Складає на пiдставi даних бухгалтерського облiку фiнансову та бюджетну звiтнiсть, а також державну статистичну, зведену та iншу звiтнiсть (декларацiї) в порядку, встановленому законодавством;
- Здiйснює поточний контроль за:
-дотриманням бюджетного законодавства при взяттi бюджетних зобов'язань, їх реєстрацiї в органах Державної казначейської служби та здiйсненням платежiв вiдповiдно до взятих бюджетних зобов'язань;
-правильнiстю зарахування та використання власних надходжень бюджетної установи;
-веденням бухгалтерського облiку, складенням фiнансової та бюджетної звiтностi, дотриманням бюджетного законодавства та нацiональних положень (стандартiв) бухгалтерського облiку в державному секторi, а також iнших нормативно-правових актiв щодо ведення бухгалтерського облiку бухгалтерськими службами бюджетних установ, якi пiдпорядкованi бюджетнiй установi;
- Своєчасно та у повному обсязi перераховує податки i збори (обов'язковi платежi) до вiдповiдних бюджетiв;
- Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;
3.1.11. Забезпечує встановлення єдиного порядку документування і роботи з документами на основі використання компʹютерної техніки та автоматизованих технологій роботи з документами;
3.1.12. Забезпечує ведення, систематичне та якісне наповнення веб-сайту міської ради необхідною інформацією, своєчасне оприлюднення рішень сесії та виконкому міської ради, розміщення актуальних фото, новин, привітань, створення розділів та своєчасну ліквідацію застарілої та іншої інформації;
4. Права відділу забезпечення роботи ради
- Відділ забезпечення роботи ради має право:
- Отримувати інформацію від керівників управлінь, відділів виконкому міської ради про виконання розпоряджень і доручень міського голови, секретаря ради з питань, які входять до компетенції відділу.
- Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів міської ради, керівників підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
- Залучати за узгодженням з керівником виконавчого органу міської ради відповідних спеціалістів для підготовки нормативних і інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводяться відділом забезпечення роботи ради відповідно до покладених на нього завдань.
- Брати участь у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях постійних комісій міської ради та виконавчого комітету, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міською радою, її виконавчими органами, міським головою.
- Інформувати міського голову або керуючого справами виконавчого комітету у разі покладання на відділ виконання роботи, що не відноситься до функцій відділу чи виходить за його межі, а також у випадках, коли відповідні виконавчі органи міської ради чи посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для вирішення покладених завдань з метою вжиття відповідних заходів.
5. Структура відділу забезпечення роботи ради
- Структура відділу визначається штатним розписом та затверджується міською радою у межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників.
- Положення про відділ затверджується рішенням міської ради.
- Працівники відділу відповідно до вимог чинного законодавства призначаються на посаду і звільняються з посади розпорядженням міського голови.
- Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються розпорядженням міського голови.
6. Організація діяльності відділу забезпечення діяльності
міської ради
- Відділ очолює начальник, який призначається та звільняється з посади згідно розпорядження міського голови у встановленому чинним законодавством України порядку.
- За відсутності начальника відділу (відпустка, лікарняний, відрядження, тощо), його обов’язки виконує головний спеціаліст, визначений розпорядженням міського голови.
- Начальник відділу:
- організує роботу та керує діяльністю відділу, забезпечує виконання та несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ функцій і повноважень;
- забезпечує якість і своєчасність подання документів на пленарні засідання міської ради, засідання постійних комісій;
- бере участь у пленарних засіданнях сесій міської ради та роботі постійних комісій;
- здійснює організаційні заходи з підготовки і проведення засідань міської ради та постійних комісій;
- контролює виконання обов'язків працівниками відділу, сприяє підвищенню їх кваліфікації.
7. Система взаємодії
- Відділ забезпечення роботи ради при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з виконавчими органами Белзької міської ради, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян.
- Статус відділу забезпечення роботи ради
- Відділ забезпечення роботи міської ради не є юридичною особою.
- Реорганізація та ліквідація відділу здійснюється за рішенням міської ради відповідно до вимог чинного законодавства.
- 3міни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.
- Відділ забезпечення роботи ради утримується за рахунок коштів міського бюджету.
Затверджено рішенням
Белзької міської ради
Львівської області
№ 366 від 29.10. 2021 року
Міський голова
_________________
Оксана БЕРЕЗА
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ житлово-комунального господарства,
капітального будівництва та інвестицій
виконавчого комітету Белзької міської ради
Львівської області
- Загальні положення
1.1 Відділ житлово-комунального господарства, капітального будівництва та інвестицій виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області (далі - Відділ) утворюється за рішенням Белзької міської ради та є структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради.
1.2 Відділ є підпорядкований міському голові, заступнику мiського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, відповідно до розподілу обов’язків, керуючому справами виконавчого комітету.
1.3 Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Белзької міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням.
- Завдання та повноваження Відділу:
2.1 Основними завданнями відділу у сфері житлово-комунального господарства, капітального будівництва та інвестицій є:
- забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства (у тому числі у сфері питної води та питного водопостачання, теплопостачання, енергоефективності та енергозбереження, ціноутворення, тарифоутворення і розрахунків за житлово-комунальні послуги), поводження з побутовими відходами, транспорту, благоустрою та будівництва на території Белзької міської ради;
- забезпечення організації обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями житлово-комунального господарства, підготовка пропозицій щодо формування цін і тарифів на житлово-комунальні послуги, а також норм їх споживання, здійснення контролю за їх додержанням;
- сприяння всебічному економічному розвитку територіальної громади;
- забезпечення реалізації на території Белзької територіальної громади державної політики у сфері інвестиційної діяльності, з питань розвитку підприємництва, економічного і соціального розвитку.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
- бере участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою, готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку та проекту міського бюджету;
- координує роботу, пов’язану з наданням населенню на території Белзької міської ТГ житлово-комунальних послуг підприємствами - надавачами цих послуг незалежно від форми власності
- здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом експлуатації та утримання житлового фонду, благоустрою і об’єктів комунального господарства незалежно від форми власності;
- розробляє і реалізує місцеві програми та бере участь у розробленні і реалізації державних цільових програм у сфері теплопостачання та енергозбереження;
- здійснює аналіз стану сфери теплопостачання;
- організовує контроль за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків;
- інформує населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;
- бере участь у розробленні та виконанні державних і регіональних програм благоустрою населених пунктів;
- здійснює аналіз стану сфер благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами, галузі поховання;
- надає пропозиції щодо затвердження схеми санітарного очищення;
- координує заходи з контролю за станом благоустрою території Белзької міської ТГ ;
- контролює стан забезпечення чистоти і порядку в громаді, очищенню територій та об’єктів від відходів, безхазяйних відходів, самовільно розміщених об’єктів та елементів;
- здійснює контроль за виконанням заходів та приписів з приведення до належного стану територій та об’єктів благоустрою громади;
- забезпечує реалізацію повноважень органів місцевого самоврядування щодо визначення виконавця житлово-комунальних послуг;
- аналізує рівень цін і тарифів на продукцію, роботи і послуги житлово- комунального господарства та у разі потреби готує пропозиції щодо їх змін в установленому законодавством порядку;
- організовує розроблення проекту Стратегії розвитку громади, забезпечує координацію виконання стратегії розвитку та підготовку звітів про її виконання;
- розробляє та організовує реалізацію заходів, спрямованих на нарощування інвестиційних ресурсів, створення сприятливого інвестиційного клімату;
- готує пропозиції щодо:
- погодження в межах законодавства інвестиційних проектів у пріоритетних галузях економіки;
- надання державної підтримки суб’єктам інвестиційної діяльності, які реалізують інвестиційні проекти у пріоритетних галузях економіки;
- створення і забезпечення функціонування спеціальних економічних зон, запровадження спеціального режиму інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку;
- вживає заходів до розширення міжрегіональних та міжнародних економічних зв'язків;
- сприяє створенню і функціонуванню у громаді підприємств з іноземними інвестиціями, організації виробничої кооперації та інвестиційної діяльності за участю іноземних інвесторів, залученню в економіку громади додаткових матеріальних і фінансових ресурсів;
- надає суб‘єктам господарської діяльності громади інформацію щодо пропозицій іноземних підприємств зі співробітництва;
- бере участь у підготовці пропозицій щодо визначення середньострокових пріоритетних напрямів інноваційної діяльності;
- сприяє проведенню ефективної інвестиційної політики під час проектування, будівництва нових та реконструкції діючих об’єктів житлово-комунального господарства, здійснює контроль за їх будівництвом, бере участь у розробленні проектів благоустрою територій населених пунктів;
- здійснює відповідно до законодавства контроль за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями житлово-комунального господарства;
- здійснює інші повноваження у сфері житлово-комунального господарства, будівництва та інвестицій відповідно до законів;
- організація розроблення та погодження програм і проектів інвестування в капітальне будівництво, житлово-комунальне господарство, соціальну сферу, реставрацію пам’яток культури, історії та архітектури, тощо.
- Права Відділу
3.1. Відділ має право:
- скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції ;
- залучати спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій, громадських об’єднань (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції ;
- одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
- подавати виконавчому комітету пропозиції щодо зупинення топографо- геодезичних та інженерно-геологічних робіт, які виконуються з порушенням державних стандартів, норм і правил;
- вимагати від керівників та інших посадових осіб державних установ, суб’єктів підприємницької діяльності, громадян, у власності або користуванні яких знаходяться об’єкти міської інфраструктури, усунення виявлених правопорушень у галузі зовнішнього благоустрою територій, будівель, споруд, інженерних мереж, транспортних магістралей тощо;
Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету, а також підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, громадськими об’єднаннями та громадянами.
4.Структура та організація відділу
Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою передбаченою законодавством України.
4.1 Начальник Відділу:
- здійснює загальне керівництво діяльністю Відділу;
- узгоджує посадові обов’язки працівників Відділу;
- координує роботу Відділу з іншими виконавчими органами міської ради;
- забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності Відділу, вживає необхідних заходів до їх поліпшення;
- підтримує зв’язки з відповідними відділами та управліннями виконавчих комітетів інших міських рад з питань обміну досвідом;
- бере участь у засіданнях міської ради, виконавчого комітету, нарадах міського голови у разі розгляду питань, що стосуються компетенції Відділу;
- розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, очолює і контролює їх роботу;
- контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі;
- виконує інші доручення керівництва виконавчого комітету міської ради, пов’язані з діяльністю Відділу.
- у разі тимчасової відсутності начальника відділу виконання його обов’язків покладається на головного спеціаліста відділу.
4.2 Працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.
4.3 Відділ не є юридичною особою.
4.4 Документи, що готуються відділом з питань, що належать до його компетенції, погоджуються заступником міського голови чи міським головою.
4.5 Відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з апаратом та структурними підрозділами міської ради, територіальними представництвами центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
4.6 Особи, винні у порушенні законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, притягуються до цивільної, адміністративної або кримінальної відповідальності згідно з діючим законодавством України.
4.7 Особи, винні у порушенні трудового законодавства, притягуються до дисциплінарної відповідальності.
- Заключні положення
5.1 Виконком міської ради створює умови для ефективної праці фахівців Відділу, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх окремими приміщеннями, обладнанням, телефонним зв’язком, оргтехнікою та необхідними матеріалами для виконання покладених на Відділ завдань.
5.2 Покладання на працівників Відділу обов’язків, які не передбачені цим Положенням, не допускаються.
Затверджено рішенням
Белзької міської ради
Львівської області
№ 366 від 29.10. 2021 року
Міський голова
_________________
Оксана БЕРЕЗА
Положення
про вiддiл архітектури, містобудування, охорони навколишнього природного середовища та земельних вiдносин Белзької міської ради Львівської області
Розділ 1. Загальні положення.
1.1. Відділ архітектури, містобудування, охорони навколишнього природного середовища та земельних вiдносин Белзької міської ради Львівської області (далі - Відділ), є виконавчим органом Белзької міської ради Львівської області (далі – Міська рада), її структурним підрозділом та утворюється рішенням міської ради.
1.2. Відділ є підзвітним та підконтрольним Міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету Белзької міської ради Львівської області (далі – Виконавчий комітет) та Белзькому міському голові (далі – Міський голова).
У поточній діяльності Відділ підпорядковується першому заступнику міського голови.
1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, нормативними актами профільних міністерств, рішеннями Міської ради та її Виконавчого комітету, розпорядженнями Міського голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
1.4. Порядок взаємодії Відділу з іншими виконавчими органами Міської ради визначається Міським головою.
1.5. Положення про Відділ, граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Відділу, в межах виділених асигнувань, визначає Міська рада.
1.6. Відділ не є юридичною особою.
Розділ 2. Завдання та повноваження Відділу.
2.1. Основними завданнями Відділу є:
2.1.1. Забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб в сферах земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, містобудування та архітектури на території населених пунктів Белзької міської ради Львівської області (далі – територіальна громада).
2.1.2. Забезпечення реалізації державної політики у сферах земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, містобудування, капітального будівництва, архітектурно-будівельного контролю та містобудівного кадастру, підготовка проектів рішень щодо зазначених питань, з подальшим винесенням на розгляд Міської ради та Виконавчого комітету.
2.1.3. Підготовка та внесення на розгляд Виконавчого комітету і затвердження Міською радою програм розвитку земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища та інших програм, що належать до сфери діяльності Відділу.
У сфері земельних відносин:
2.1.4. Організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю, відповідно до Земельного кодексу України та інших законодавчих та нормативних актів.
2.1.5. Організація роботи розгляду звернень громадян та юридичних осіб.
2.1.6. Внесення пропозицій до відповідних інстанцій, при формуванні та підготовці проектів нормативно-правових актів галузі регулювання земельних відносин.
2.1.7. Здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель, надходження орендної плати за землю, контроль за складанням землевпорядної документації, надання пропозицій Міській раді при вирішенні питань у галузі земельних відносин, виконання Законів України, актів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, актів центральних органів виконавчої влади та інше.
2.1.8. Надання методичної допомоги виконавчим органам Міської ради та іншим її структурним підрозділам при розгляді питань щодо земельних ресурсів територіальної громади.
2.1.9. Підготовка проектів рішень Міської ради, що належать до компетенції Відділу.
У сфері охорони навколишнього природного середовища та дотримання екологічного законодавства:
2.1.10. Здійснення контролю за дотриманням природоохоронного законодавства, використанням і охороною природних ресурсів загальнодержавного та місцевого значення.
2.1.11. Забезпечення планування, роботи та виконання заходів Місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища Міської ради, підготовка і подання на затвердження Міській раді переліку природоохоронних заходів, які фінансуються з Місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища Міської ради, відповідно до затвердженого Міською радою положення.
2.1.12. Підготовка та внесення на розгляд Міської ради пропозиції щодо прийняття рішень про організацію територій і об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення.
2.1.13. Забезпечення систематичного і оперативного інформування підприємств, установ, організацій і населення про стан навколишнього природного середовища.
2.1.14. Організація екологічної освіти та екологічного виховання громадян.
2.1.15. Формування банку екологічних даних про стан навколишнього природного середовища населених пунктів територіальної громади.
У сфері містобудування, архітектури та капітального будівництва:
2.1.16. Здійснення відповідно до закону державного архітектурно-будівельного контролю, виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудівної діяльності.
2.1.17. Забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування, архітектури та капітального будівництва на території населених пунктів територіальної громади.
2.1.18. Проведення аналізу стану містобудування на території населених пунктів територіальної громади, організація розроблення, проведення експертизи, забезпечення затвердження в установленому порядку містобудівної документації для території населених пунктів територіальної громади.
2.1.19. Координація діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку території населених пунктів територіальної громади, поліпшення їх архітектурного вигляду. Залучення замовників будівництва до участі у розвитку інфраструктури населених пунктів територіальної громади в порядку передбаченому відповідним рішенням Міської ради та діючим законодавством.
2.1.20. Забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил, затвердженої містобудівної документації, здійснення контролю за їх реалізацією.
2.1.21. Забезпечення в межах своїх повноважень охорони пам'яток архітектури і містобудування, палацово-паркових, паркових та історико-культурних ландшафтів.
2.1.22. Забезпечення виконання завдань з будівництва об’єктів комунальної власності, зокрема: житлових будинків, об'єктів освіти, охорони здоров'я, зв'язку, транспорту, торгівлі, громадського харчування, комунального господарства, культурно-побутового й іншого призначення та ефективного використання капітальних вкладень, що спрямовуються на цю мету.
2.1.23. Сприяння впровадженню у будівництво прогресивних проектних рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів.
2.1.24. Організація створення і ведення містобудівного кадастру.
2.2. До компетенції Відділу відповідно до покладених на нього завдань, відносяться такі повноваження:
2.2.1. Участь у формуванні та реалізації єдиної політики Міської ради, Виконавчого комітету та інших виконавчих органів Міської ради у сферах земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища, містобудування, архітектури, капітального будівництва, архітектурно-будівельного контролю та містобудівного кадастру, підготовка проектів рішень щодо зазначених питань, з подальшим винесенням на розгляд Міської ради та Виконавчого комітету, розробка механізмів реалізації прийнятих ними рішень.
2.2.2. Підготовка та внесення на розгляд Виконавчого комітету і затвердження Міською радою програм розвитку земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища та інших програм, що належать до сери діяльності Відділу.
У сфері земельних відносин, охорони навколишнього природного середовища та дотримання екологічного законодавства:
2.2.3. Надання адміністративних послуг мешканцям територіальної громади. Здійснення прийому громадян та юридичних осіб. Надання роз’яснень щодо відведення та оформлення земельних ділянок в оренду для будь-якого цільового призначення передбачених законом, передачі земельних ділянок безоплатно у власність, викупу земельних ділянок, припинення користування земельними ділянками, вилучення земельних ділянок для суспільних потреб. Вирішення інших питань передбачених Земельним кодексом та іншими законами України у сфері земельних відносин.
2.2.4. Проведення розгляду заяв з повним пакетом документів необхідних для вирішення питання по суті.
2.2.5. Підготовка проектів рішень Міської ради у галузі земельних відносин та проведення їх погодження відповідно до регламенту Міської ради.
2.2.6. Внесення на розгляд відповідних постійної депутатських комісій Міської ради проектів рішень, пропозицій щодо раціонального використання та охорони земель у громаді, звернень громадян та юридичних осіб у відповідності до регламенту Міської ради.
2.2.7. Співпраця з органами виконавчої влади у галузі земельних відносин.
2.2.8. Прийняття участі в розробці необхідних заходів щодо ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, інших надзвичайних ситуацій.
2.2.9. Забезпечення планування, роботи та виконання заходів Місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища Міської ради, підготовка і подання на затвердження Міській раді переліку природоохоронних заходів, які фінансуються з Місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища Міської ради, відповідно до затвердженого Міською радою положення.
2.2.10. Прийняття участі у проведенні контролю за роботою комунальних підприємств, організацій, установ та промислових підприємств по збору, утилізації і захороненні промислових, побутових та інших відходів та в індивідуальному секторі.
2.2.11. Внесення пропозицій Виконавчому комітету щодо планів роботи підприємств, установ та організацій з питань охорони навколишнього природного середовища і використання природних ресурсів.
2.2.12. Виконання доручень Міської ради, Міського голови та Виконавчого комітету що належать до повноважень та відання Відділу.
2.2.13. Здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель на території населених пунктів територіальної громади.
2.2.14. Внесення позиції щодо визначення в установленому порядку розміру відшкодування підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності за забруднення довкілля та інших екологічних збитків.
2.2.15. Підготовка пропозицій щодо організації в разі необхідності проведення екологічної експертизи.
2.2.16. Підготовка матеріалів про факти порушень природоохоронного законодавства на територій населених пунктів територіальної громади.
2.2.17. Підготовка матеріалів на скасування дозволу на експлуатацію об'єктів житлово-комунального господарства, торгівлі, громадського харчування, транспорту на території населених пунктів територіальної громади в разі порушення ними вимог природоохоронного законодавства.
2.2.18. Внесення пропозицій Міському голові для подання на розгляд Міською радою щодо надання дозволів на:
- відведення місць чи об'єктів для зберігання та захоронення відходів;
- будівництво або реконструкцію об'єктів поводження з відходами;
- на експлуатацію об'єктів поводження з небезпечними відходами.
2.2.19. Підготовка матеріалів до висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок.
У сфері містобудування, архітектури та капітального будівництва:
2.2.20. Забезпечення здійснення діяльності у сфері містобудування та архітектури відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та інших законодавчих актів України.
2.2.21. Вирішення питань розробки та затвердження детальних планів територій населених пунктів територіальної громади за наявності затверджених в установленому законом порядку планів зонування територій.
2.2.22. Визначення території для містобудівних потреб.
2.2.23. Внесення пропозицій щодо встановлення і зміни меж населених пунктів територіальної громади відповідно до законодавства України, визначення території для містобудівних потреб згідно з рішенням міської ради.
2.2.24. Внесення пропозицій Міській раді щодо встановлення на території населених пунктів територіальної громади режиму використання та забудови земель, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність.
2.2.25. Здійснення підготовки відповідно до закону містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок та будівельних паспортів.
2.2.26. Забезпечення в установленому законодавством порядку розробки і подання на затвердження Міської ради місцевих містобудівних програм, генеральних планів, детальних планів, планів червоних ліній.
2.2.27. Забезпечення проведення робіт з прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів у порядку, встановленому законодавством.
2.2.28. Забезпечення залучення замовників будівництва до участі у розвитку інфраструктури населених пунктів територіальної громади в порядку передбаченому відповідним рішенням Міської ради та діючим законодавством. Координація питань щодо пайової участі замовників у розвиток інфраструктури пунктів територіальної громади, підготовка відповідних проектів рішень та договорів, з відповідними розрахунками, та здійснення контролю за такою сплатою.
2.2.29. Забезпечення в межах повноважень організації охорони культурної спадщини.
2.2.30. Регулювання питань розміщення зовнішньої реклами на території населених пунктів територіальної громади відповідно до Закону України «Про рекламу» з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників типології елементів місцевого середовища.
2.2.31. Регулювання правових відносин у сфері розміщення вивісок на території населених пунктів територіальної громади, відповідно до встановлених правил та чіткої процедури розміщення вивісок із збереженням автентичності історичного середовища та привабливості населених пунктів територіальної громади.
2.2.32. Розгляд заяв щодо затвердження/присвоєння або зміну адреси нерухомому майну на території населених пунктів територіальної громади та підготовка відповідних проектів рішень на розгляд Виконавчого комітету.
2.2.33. Організація роботи, пов'язаної із створенням та веденням містобудівного кадастру, визначення завдань моніторингу об’єктів, залучення науково-дослідних та проектно-вишукувальних організацій для впровадження інноваційних технологій ведення містобудівного кадастру; визначення пріоритетів формування містобудівного кадастру і черговості виконання робіт; введення в роботу єдиних організаційно-правових та нормативно-методичних документів, а також програмно-технічних комплексів ведення містобудівного кадастру; підготовка звітів Виконавчого комітету про стан ведення містобудівного кадастру; введення в межах компетенції в дію керівних документів щодо діяльності з ведення містобудівного кадастру.
2.2.34. Здійснення контролю за забезпеченням надійності та безпечності експлуатації будинків і споруд незалежно від форми власності в районах, що зазнають впливу небезпечних природних і техногенних явищ та процесів.
2.2.35. Надання, отримання, реєстрація, повернення документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, відмова у видачі таких документів, анулювання їх, скасування їх реєстрації.
2.2.36. Прийняття в експлуатацію закінчені будівництвом об’єктів (видання сертифікатів, реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації та повернення таких декларацій на доопрацювання для усунення виявлених недоліків).
2.2.37. Подання Держархбудінспекції інформації, необхідної для внесення даних до єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів.
2.2.38. Здійснення державного архітектурно-будівельного контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, положень містобудівної документації всіх рівнів, вихідних даних для проектування об’єктів містобудування, проектної документації щодо об’єктів, розташованих у межах населених пунктів територіальної громади.
2.2.39. Здійснення контролю за виконанням законних вимог (приписів) посадових осіб органів держархбудконтролю.
2.2.40. Розгляд відповідно до закону справ про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил під час будівництва, порушенням законодавства під час планування та забудови територій та невиконанням законних вимог (приписів) посадових осіб органів держархбудконтролю.
2.2.41. Розгляд відповідно до закону справ про правопорушення у сфері містобудівної діяльності із прийняттям відповідних рішень.
2.2.42. Вирішення інших питань містобудівної діяльності, визначені чинним законодавством України.
2.2.43. Надання адміністративних послуг у межах своїх повноважень.
2.2.44. Виконання інших функцій, пов'язаних з реалізацією покладених на орган місцевого самоврядування завдань у сфері будівництва.
2.2.45. Забезпечення в установленому порядку своєчасного розгляду заяв, звернень і скарг громадян, інших суб’єктів містобудування з питань, що належать до його компетенції та вжиття відповідних заходів реагування.
2.2.46. Забезпечення розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та реклами на території населених пунктів територіальної громади.
2.2.47. Забезпечення дотримання законодавства в галузі будівництва.
2.2.48. Здійснення інших повноважень, визначених законом, що належать до повноважень та відання Відділу.
Розділ 3. Права Відділу
Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, Відділ має право:
3.1. Залучати спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
3.2. Здійснювати контроль та проводити перевірки, в порядку і в межах передбачених даним Положенням та діючим законодавством, проводити інспекції та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.
3.3. Одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію та пояснення, необхідну для виконання покладених на нього завдань.
3.4. Скликати у встановленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.
3.5. Брати участь у розробленні програм щодо використання та охорони земель, проведення інвентаризації земель в населених пунктах територіальної громади, розмежування земель державної та комунальної власності, визначення меж прибудинкових територій багатоповерхових будинків та інших програм пов’язаних із земельними ресурсами та інших нормативних актів, що розробляються з метою врегулювання земельних відносин.
3.6. Вносити на розгляд Міської ради та Виконавчого комітету проекти рішень,
розпоряджень, доповідні записки, пропозиції з питань, що віднесені до компетенції Відділу.
3.7. Брати участь в засіданнях комісії з питань індивідуального будівництва та землекористування.
3.8. Вносити пропозиції по залученню спеціалізованих установ і організацій, висококваліфікованих фахівців та наукових працівників для організації науково-технічного обґрунтування місцевих екологічних програм.
3.9. Отримувати в установленому порядку від органів державної влади і органів місцевого самоврядування, які формують містобудівний кадастр, інформацію, що включена до переліку даних.
3.10. Отримувати в установленому порядку від підприємств, установ і організацій, незалежно від форми власності, а також фізичних осіб (власників об'єктів нерухомого майна) матеріали та відомості, які необхідні для ведення містобудівного кадастру.
3.11. У разі виявлення порушення вимог законодавства, що належать до компетенції Відділу, видавати обов’язкові для виконання приписи щодо усунення порушення вимог законодавства.
3.12. Відвідувати, в установленому порядку, будь-які об'єкти, що включені до структури кадастрової інформації, з метою підтвердження достовірності відомостей, які надійшли до містобудівного кадастру.
3.13. Вносити до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування пропозиції з питань, що належать до її компетенції.
3.14. Передавати в установленому порядку кадастрову інформацію до містобудівного кадастру вищого рівня.
3.15. Вчиняти інші дії в межах діючого законодавства, що необхідні для виконання завдань та повноважень Відділу.
3.16. Начальник Відділу у сфері містобудування, архітектури та архітектурно-будівельного контролю для виконання покладених на Відділ завдань під час перевірки має право:
3.16.1. Безперешкодного доступу до місця будівництва об’єкта та до прийнятих в експлуатацію об’єктів, що підлягають обов’язковому обстеженню.
3.16.2. Складати протоколи про вчинення правопорушень та акти перевірок, накладати штрафи відповідно до закону.
3.16.3. У разі виявлення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил, містобудівних умов та обмежень, затвердженого проекту або будівельного паспорта забудови земельної ділянки видавати обов’язкові для виконання приписи щодо:
- усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил;
- зупинення підготовчих та будівельних робіт.
3.16.4. Проводити перевірку відповідності виконання підготовчих та будівельних робіт вимогам законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, затвердженим проектним вимогам, рішенням, технічним умовам, своєчасності та якості проведення передбачених нормативно-технічною і проектною документацією зйомок, замірів, випробувань, а також ведення журналів робіт, наявності у випадках, передбачених законодавством, паспортів, актів та протоколів випробувань, сертифікатів та іншої документації.
3.16.5. Проводити згідно із законодавством перевірку відповідності будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, що використовуються під час будівництва об’єктів, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил.
3.16.6. Залучати до проведення перевірок представників центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, експертних та громадських організацій (за погодженням з їх керівниками), фахівців галузевих науково-дослідних та науково-технічних організацій.
3.16.7. Отримувати від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб інформацію та документи, необхідні для здійснення державного архітектурно-будівельного контролю.
3.16.8. Вимагати у випадках, передбачених законодавством, вибіркового розкриття окремих конструктивних елементів будинків і споруд, проведення зйомки і замірів, додаткових лабораторних та інших випробувань будівельних матеріалів, виробів і конструкцій.
3.16.9. Забороняти за вмотивованим письмовим рішенням начальника відділу експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, не прийнятих в експлуатацію.
3.16.10. Здійснювати фіксування процесу проведення перевірки з використанням фото-, аудіо- та відеотехніки.
3.16.11. Здійснювати контроль за дотриманням порядку обстеження та паспортизації об’єктів, а також за здійсненням заходів щодо забезпечення надійності та безпеки під час їх експлуатації.
3.16.12. Порушувати в установленому порядку питання про притягнення посадових осіб, що мають відношення до містобудування, архітектури та капітального будівництва до відповідальності за неналежне виконання покладених на них обов'язків.
3.17. Представник Відділу може брати участь у засіданнях Виконавчого комітету та бути присутнім на сесії Міської ради під час розгляду питань, що входять до компетенції Відділу.
3.18. Відділ в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє зі структурними підрозділами Міської ради та Виконавчим комітетом, старостою, а також з підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян.
Розділ 4. Організація роботи Відділу та забезпечення його діяльності
4.1. Діяльність Відділу здійснюється на основі перспективного та поточних планів роботи. Спеціалісти Відділу працюють на основі плану роботи відділу та індивідуальних планів роботи.
4.2. Відділ очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади Міський голова відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
4.3. Начальник Відділу може входити до персонального складу Виконавчого комітету.
4.4. На період відпустки або на час відсутності начальника Відділу його обов'язки виконує працівник Відділу відповідно до розпорядження Міського голови.
4.5. Начальник Відділу:
4.5.1. Здійснює загальне керівництво діяльністю Відділу.
4.5.2. Розподіляє обов'язки між працівниками Відділу, очолює і контролює їх роботу.
4.5.3. Координує роботу Відділу з іншими виконавчими органами ради.
4.5.4. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності Відділу, вживає необхідних заходів до їх поліпшення.
4.5.5. Підтримує зв'язки з відповідними виконавчими органами ради з питань обміну досвідом.
4.5.6. Бере участь у засіданнях Міської ради, Виконавчого комітету, нарадах Міського голови у разі розгляду питань, що належать до компетенції Відділу.
4.5.7. Організовує роботу Відділу щодо виконання покладених на відділ завдань, систематично проводить планові наради, результатом яких є протокол з інформацією щодо звіту про виконану роботу (за місяць, за півріччя, за рік), про результати роботи за відповідними показниками та надання пропозицій до плану Виконавчого комітету та його діяльності за відповідним напрямком.
4.5.8. Вносить на розгляд Міського голови пропозиції щодо оптимізації роботи та штатних одиниць Відділу.
4.5.9. Розробляє і вносить на затвердження Міському голові посадові інструкції працівників Відділу.
4.5.10. Забезпечує виконання плану роботи Міської ради та Виконавчого комітету з питань, що стосуються Відділу, доручень керівництва, плану роботи Відділу.
4.5.11. Подає письмові пропозиції щодо планів навчань та підвищення кваліфікації посадових осіб Відділу.
4.5.12. Звітує один раз на рік про проведену роботу Відділу перед Виконавчим комітетом на плановій нараді Міського голови, організовує передачу досвіду, про що зазначає у своїх планах Відділу.
4.5.13. В установленому порядку вносить подання про заохочення працівників Відділу та накладання дисциплінарних стягнень. Представляє відділ у державних органах та громадських установах при вирішенні питань пов’язаних з діяльністю відділу.
4.5.14. Розробляє і здійснює заходи щодо поліпшення організації та підвищення ефективності роботи відділу.
4.5.15. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.
4.5.16. Виконує інші доручення керівництва Виконавчого комітету, що пов'язані з діяльністю Відділу.
4.5.17. Здійснює інші повноваження відповідно до покладених на нього завдань окремими рішеннями Міської ради та Виконавчого комітету, розпорядженнями Міського голови.
4.5.18. Несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань.
4.5.19. Підписує і візує документи в межах своєї компетенції.
4.5.20. Несе відповідальність за неякісне, або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов’язків посадових осіб Відділу, бездіяльність або невиконання наданих їм прав, порушення етики поведінки службовця органу місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.
4.5.21. Забезпечує у межах своїх повноважень підготовку проектів рішень Міської ради, Виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.
4.5.22. Веде особистий прийом громадян.
4.5.23. Має право накладати адміністративні стягнення щодо об’єктів, розташованих у межах населених пунктів територіальної громади відповідно до сфери діяльності Відділу, в порядку передбаченому діючим законодавством.
4.6. Начальник Відділу повинен знати: закони України, що стосуються діяльності Відділу, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, конвенції, стандарти та рекомендації міжнародних організацій з питань що стосуються діяльності Відділу; порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів; сучасні методи управління персоналом; основи економіки, ринку праці, трудового законодавства, психології праці; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову та державну мову.
4.7. На посаду начальника Відділу призначається особа з вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування, стажем роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/або державній службі на керівних посадах не менш як три роки або на керівних посадах в іншій сфері не менш як п’ять років.
4.8. Працівники Відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.
4.9. Працівники Відділу повинні знати: закони України, що стосуються діяльності Відділу, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, конвенції, стандарти та рекомендації міжнародних організацій з питань що стосуються діяльності Відділу; порядок підготовки та внесення проектів нормативно-правових актів; правила ділового етикету; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби; ділову мову та державну мову.
4.10. Працівники призначаються на посаду та звільняється з посади розпорядженням Міського голови відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
4.11. На посаду працівника Відділу призначається особа з вищою освітою за відповідним напрямом професійного спрямування (будівництво та архітектура, в галузі земельних відносин та охорони навколишнього середовища або право) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста або за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, стажем роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/або державній службі не менш як три роки або робота за фахом у галузі земельних відносин на менше п’яти років, за професією інженера з охорони навколишнього середовища не менше двох років.
4.13. Службові обов’язки працівників Відділу визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються Міським головою, а також внутрішнім розподілом обов’язків у Відділі.
4.14. Організація роботи відділу здійснюється згідно планів відділу (місячного, піврічного), які погоджуються заступником міського голови.
4.15. Працівники Відділу мають право:
4.15.1. Користуватися правами і свободами, які гарантуються громадянам України Конституцією та законами України.
4.15.2. На повагу особистої гідності, справедливого і шанобливого ставлення до себе з боку керівників, співробітників і громадян.
4.15.3. На своєчасну оплату праці залежно від займаної посади, якості, досвіду та стажу роботи.
4.15.4. На здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці.
4.15.5. На соціальний і правовий захист.
4.15.6. Брати участь у розгляді питань і прийнятті рішень у межах своїх повноважень.
4.15.7. Вимагати затвердження керівником чітко визначеного обсягу службових повноважень за посадою.
4.15.8. Користуватися іншими правами відповідно до чинного законодавства України.
4.16. Працівники Відділу зобов'язані:
4.16.1. Дотримуватися Конституції України, законів та інших актів законодавства України.
4.16.2. Працювати чесно і сумлінно, своєчасно і точно виконувати розпорядження, накази, доручення керівництва, використовувати весь робочий час для продуктивної праці, додержуватися трудової дисципліни, вимог нормативних актів про охорону праці, дбайливо ставитися до майна Міської ради.
4.16.3. Вживати заходів для негайного усунення причин та умов, що перешкоджають або ускладнюють нормальне виконання функціональних обов'язків.
4.16.4. Підвищувати продуктивність праці, знати Конституцію України, законодавство з питань місцевого самоврядування, державної служби, розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.
4.16.5. Утримувати своє робоче місце в чистоті, дотримуватися установленого порядку зберігання матеріальних цінностей, документів, оргтехніки, здійснювати економію енергетичних ресурсів, додержуватися чистоти в адміністративній будівлі.
4.16.6. Поводити себе гідно, додержуватися моральних і етичних правил у взаємовідносинах із співробітниками та відвідувачами.
4.16.7. Дотримуватися прав і свобод людини і громадянина.
4.16.8. Постійно вдосконалювати організацію своєї роботи, підвищувати професійну кваліфікацію.
4.16.9. Проявляти ініціативність, творчість у роботі.
4.16.10. Дотримуватись обмежень, передбачених законодавством, щодо служби в органах місцевого самоврядування.
4.16.11. Підтримувати авторитет Міської ради та її виконавчих органів.
4.16.12. Зберігати державну таємницю, інформацію про громадян, що стали їм відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків, а також іншу інформацію, яка, згідно із законодавством, не підлягає розголошенню.
4.16.13. Не допускати дій та бездіяльності, які можуть зашкодити інтересам місцевого самоврядування та держави.
4.16.14. Проходити атестацію як посадові особи місцевого самоврядування відповідно до вимог чинного законодавства.
4.16.15. Виконувати інші обов'язки відповідно до чинного законодавства України.
4.17. Посадовим особам органу місцевого самоврядування забороняється:
4.17.1. Брати участь у діях, що суперечать національним інтересам України.
4.17.2. Вчиняти дії, що можуть бути розцінені як використання свого службового становища в корисних цілях, а також дії, які, відповідно до чинного законодавства, вважаються корупційними.
4.17.3. Виявляти всупереч інтересам справи, упередженість або прихильність до будь-якого підприємства, установи, організації, об'єднання громадян або конкретної особи.
4.17.4. Приймати дарунки чи послуги від фізичних або юридичних осіб у зв'язку зі своєю службовою діяльністю.
4.17.5. Брати участь у страйках.
4.18. Відділ фінансується за рахунок коштів міського бюджету.
4.19. Оплата праці працівників Відділу здійснюється відповідно до чинного законодавства.
Розділ 5. Відповідальність посадових осіб Відділу
5.1. Працівники Відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб Відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законом порядку.
5.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники Відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.
5.3. Начальник Відділу несе персональну відповідальність за:
5.3.1. Неналежну організацію роботи Відділу, незадовільний стан діловодства, службової та виконавської дисципліни.
5.3.2. Незабезпечення виконання покладених на Відділ завдань та функцій, передбачених цим Положенням.
5.3.3. Недотримання законності в службовій діяльності працівниками Відділу.
5.3.4. Незадовільний стан професійної підготовки та виховної роботи з особовим складом Відділу.
5.3.5. Негативні наслідки наказів, доручень, самостійно прийнятих рішень під час виконання службових обов'язків та за бездіяльність.
5.3.6. Незабезпечення створення належних умов з охорони праці.
5.3.7. Невідповідність прийнятих ним рішень вимогам чинного законодавства.
5.3.8. Невиконання рішень Міської ради та Виконавчого комітету, розпоряджень і доручень Міського голови.
5.3.9. Несвоєчасну і недостовірну подачу інформацій та звітів, що належать до компетенції Відділу.
5.4. Працівники Відділу несуть відповідальність за недотримання даного Положення, бездіяльність або невиконання наданих прав; порушення правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни, норм етики, поведінки посадової особи органів місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.
5.5. Працівники Відділу несуть відповідальність за збереження документів, які надійшли у Відділ.
Розділ 6. Заключні положення
6.1. Виконання завдань та повноважень у сфері містобудування, архітектури, капітального будівництва та архітектурно-будівельного контролю здійснюється Відділом з моменту набуття таких повноважень в порядку передбаченому діючим законодавством.
6.2. Покладення на Відділ обов'язків, не передбачених цим Положенням, і таких, що не стосуються питань фахової діяльності Відділу, не допускається.
6.3. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться відповідним рішенням Міської ради, а у невідкладних випадках рішенням Виконавчого комітету з подальшим затвердженням на черговому пленарному засіданні Міської ради.
6.4. Зміна та припинення діяльності Відділу здійснюється на підставі рішення Міської ради відповідно до вимог чинного законодавства.
Номер рішення | 366 |
Дата прийняття рішення | 2021-10-29 |
Чинність | Чинне |
Галузь | Інші питання |
Скликання | 8 |
Номер сесії | 12 |