БЕЛЗЬКА МІСЬКА  РАДА

ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ХХХІХ  чергова сесія   VІII  скликання

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 24 листопада  2023 року                     м.Белз                                       № 1221

 

Про внесення змін до структури

апарату Белзької міської ради Львівської області

та її виконавчого комітету

 

 

       Вiдповiдно до пункту 5 частини першої статтi 26, пункту 6 частини четвертої статтi 42 та статтi 54  Закону України „Про мiсцеве самоврядування в Українi”, враховуючи висновки постійних депутатських комісій, Белзька міська рада Львівської області,–

 

ВИРІШИЛА:

 

     1.Внести зміни до структури апарату Белзької міської ради Львівської області та її виконавчого комітету та затвердити структуру апарату  Белзької міської ради Львівської області та її виконавчого комітету в новій редакції, що додається.

2.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань регламенту,законності, соціального захисту та медицини.

 

 

 

          Міський голова                                                              Оксана БЕРЕЗА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням сесії

Белзької міської ради

Львівської області

№ 1221 від 24.11.2023р.

Структура

апарату Белзької міської ради Львівської області та її виконавчого комітету

(вводиться в дію з 01.12.2023 року)

 

1

Виконавчий комiтет (апарат):

Мiський голова – 1;

   Секретар мiської ради – 1;

   Перший заступник мiського голови з питань діяльності виконавчих органів ради – 1;

   Заступник мiського голови з питань діяльності виконавчих органів ради – 1;

   Керуючий справами (секретар) виконавчого комiтету – 1;

   Староста – 8.

 

 

13

 

 

2

Вiддiл забезпечення роботи ради:

Начальник вiддiлу – 1;

Головний спеціаліст - 1;

Спеціаліст І категорії– 2;

Головний бухгалтер – 1;

Головний спеціаліст з питань публічних закупівель -1;

Оператор комп’ютерного набору - 1;

Прибиральник службових приміщень – 1;

8

 

Сектор цивільного захисту, військового обліку та охорони праці:

Начальник сектору – 1;

Інспектор – 2;

3

3

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»:

Начальник відділу – 1;

Державний реєстратор – 2;

Адміністратор- 4

7

4

Відділ соціального захисту населення

Начальник відділу – 1;

Спеціаліст І категорії -1

2

5

Відділ архітектури та містобудування

Начальник відділу- головний архітектор – 1;

Спеціаліст І категорії-1

2

 

6

Вiддiл житлово-комунального господарства, капітального будівництва та інвестицій:

Начальник вiддiлу – 1;

Провідний спеціаліст– 1;

   Спеціаліст І категорії– 1;

 

3

7

Вiддiл охорони навколишнього природного середовища та земельних вiдносин:

Начальник вiддiлу – 1;

Головний спеціаліст – 0,5;

Спеціаліст І категорії  – 1,5.

3

 

 

8

Архівний відділ

Начальник вiддiлу – 1

1

 

ВСЬОГО

42

        

 

Міський голова                                                     Оксана БЕРЕЗА

 

 
Номер рішення 1221
Дата прийняття рішення 2023-11-27
Чинність - Оберіть -
Галузь - Оберіть -
Скликання 8
Номер сесії 39
Приєднані файли:
№1221 Про внесення змін до структури.docx
Поширити: