| 
 
 БЕЛЗЬКА МIСЬКА РАДА Львiвської областi ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р I Ш Е Н Н Я  | 
||
| 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 Від 8 липня 2022 року  | 
 м.Белз  | 
 №51  | 
Про утворення експертної комісії з
проведення експертизи цінності документів
виконавчого комітету Белзької міської ради
Львівської області
Керуючись ст.40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.6 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Порядком утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 р. № 1004 зі змінами, Типовим положенням про експертну комісію, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 19.06.2013 р. № 1226/5 зі змінами, з метою проведення експертизи цінності документів, виконавчий комітет Белзької міської ради Львівської області,-
В И Р І Ш И В:
- Утворити та затвердити склад експертної комісії з проведення експертизи цінності документів виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області згідно з додатком 1.
 - Затвердити Положення про експертну комісію з проведення експертизи цінності документів виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області згідно з додатком 2.
 - Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Стародуба Т.П.
 
Міський голова Оксана БЕРЕЗА
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
 Белзької міської ради Львівської області
 від 08.07.2022 №51
Склад експертної комісії з проведення експертизи цінності документів виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області
Т.Стародуб – перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії;
Л.Ребрина – керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, заступник голови комісії;
Т.Фурдак – начальник архівного відділу виконавчого комітету, секретар комісії;
Члени комісії:
М.Грица – начальник загального відділу;
М.Фіяла – головний спеціаліст відділу забезпечення роботи ради;
Т.Матвіяс – головний спеціаліст загального відділу.
Міський голова Оксана БЕРЕЗА
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
 Белзької міської ради Львівської області
 від 08.07.2022 №51
ПОЛОЖЕННЯ
про експертну комісію з проведення експертизи цінності документів виконавчого комітету Белзької міської ради Львівської області
- Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» та Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року №1004, виконавчий комітет Белзької міської ради Львівської області (далі – виконком) утворює експертну комісію (далі ЕК) для організації і проведення попередньої експертизи цінності документів, що утворилися в процесі його діяльності, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертно-перевірної комісії (далі ЕПК) державної архівної установи, у зоні комплектування якої вона перебуває.
 - ЕК є постійно діючим дорадчим органом виконкому. Рішення ЕК затверджуються міським головою, після чого стають обов’язковими для виконання структурними підрозділами.
 - У своїй діяльності ЕК керується Конституцією України і законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Державної архівної служби України (далі ДАСУ) та цим Положенням, затвердженим на підставі Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 19.06.2013р. №1227/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.06.2013р.№1062/23594.
 - До складу ЕК, який затверджується міським головою, входять працівники структурних підрозділів, відповідальні за архівні справи.
 
Головою ЕК є заступник міського голови, а секретарем – начальник архівного відділу.
- Секретар за рішенням голови забезпечує скликання засідань ЕК, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів виконкому та окремих осіб рішення комісії, здійснює облік і звітність про її роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її зберігання.
 - ЕК працює відповідно до річного плану, затвердженого міським головою, і звітує перед ним про проведену роботу.
 - Завданням ЕК є організація та проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві.
 - ЕК приймає рішення про схвалення та подання до ЕПК проектів таких документів:
 
- описів справ постійного зберігання;
 - описів справ тривалого (понад 10 років);
 - описів справ з особового складу;
 - актів про вилучення знищення документів, не внесених до НАФ, строки зберігання яких закінчилися;
 - номенклатури справ;
 - інструкції з діловодства;
 - положення про ЕК;
 - положення про архівний відділ;
 - анотованих переліків унікальних документів НАФ;
 - актів про вилучення документів з НАФ.
 
- Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:
 
- контролювати дотримання структурними підрозділами міської ради, виконавчого комітету, окремими працівниками, відповідальними за організацію документів у діловодстві, архівних вимог щодо розробки номенклатури справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;
 - вимагати від структурних підрозділів міської ради, виконавчого комітету розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з особового складу та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;
 - одержувати від структурних підрозділів міської ради, виконавчого комітету відомості та пропозиції, необхідні для визначення експертизи цінності документів та строків їх зберігання;
 - визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків зберігання;
 - заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів міської ради, виконавчого комітету про хід підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;
 - інформувати керівництво виконкому з питань, що входять до компетенції ЕК.
 
- Засідання ЕК проводяться не рідше ніж чотири рази на рік і вважаються правомочними, якщо на них присутні не менш як дві третини складу членів комісії.
 - Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписується головою і секретарем ЕК та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК міським головою.
 
Міський голова Оксана БЕРЕЗА
| Номер рішення | 51 | 
| Дата прийняття рішення | 2022-07-08 | 
| Приєднані файли: |